FAT na jednocipu

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Březen 23 20:10:58 CET 2006

Zdravim.
Zrovna delam v C knihovny pro male procesory aby mohli pouzivat pametova
media (pametove karty, HDD, FDD...) na kterych je FAT-ka.
Kompletni funkce jako v PC C-cku (fopen, fclose...) a docela se mi dari.

Jen jsem ted narazil na problem a nevim, jestli by mi nekdo dokazal poradit.
Nejprve se jako vzdy deklaruje FILE *fr; a pak se vola funkce fr=fopen...
V teto funkci mam "static FILE fopnstr;" na kterou pointer je i navratova
hodnota. Nojo, ale kdyz oteviram nekolik souboru, vsechny se ulozi do
jednoho pametovaho prostoru (logicky). Nevite, jak to zaridit, aby se pri
kazdem vola funkce fopen definovala struktura FILE na jinam miste v pameti a
zustala samozrejme i zachovana po opusteni funkce?
Ale vzhledem k omezenym kapacitam jednocipu bych nerad pouzival (podle me
velkou) funkci maloc();

ZN