RE: Znovu autostart MB po výpadku el.

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Čtvrtek Březen 23 17:28:06 CET 2006

> Já jsem to měl zapojené tak, že ke "stálému" napětí 5V, které
> leze ze zdroje i při vypnutém PC jsem připojil kondenzátor a
> jazýčkové relé. To bylo načasované asi na 3s (velikostí
> kondenzátoru). Kontakty relé byly paralelně připojené k
> zapínacímu tlačítku na MB.

Ahoj,
už jsem to vyřešil, chtělo to menší kondík. Pro jistotu jsem k němu dal
paralelně vetší odpor, aby se rychleji při odpojení PC vybil. Tak to
funguje. Ale jak tu někdo psal, nové zdroje mají nějakou ochranu, tedy pokud
výpadek el. Trvá méně než nějakých 5s, tak se mi to stejně nenastartuje. Ale
to už mě tak netrápí (nění to tak často pravděpodobné).

Milan