Popis komunikace meraku UT70B via RS232

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 23 16:34:42 CET 2006

2006/3/23, Jan Waclawek <wek@evona.sk>:

> Dalsie 2 COMy. To uz mame 3, to dnes nie je az taka bezna vybava... :-)

Jaky dalsi dva COMy? Dohromady dva. Na jeden bude povesena ta origos
aplikace a druhy bude cmuchat.

> Navyse tam nie je vidiet casovu suslednost (najma vo win sa to hadam po
> prechode 2 roznymi drivermi pre tie 2 comy uz ani neda zrekonstruovat).
> Potom sa este da urobit to "zlucenie" cez diody, na stole to funguje,
> ale tam zase nie je vidiet kto co vysielal a najma ak to nie je prisne
> halfduplexne tak je z toho bo**el.

Myslim, ze casova souslednost neni ani potreba - proste se jen
odposlechne, jaky povel posila PC do meraku a ten se pak zopakuje
vlastnim softem nebo terminalem a bude se cekat jestli merak odpovi.

> Preto je to myrgove riesenie lepsie; ale priznam sa, ze aj ja som zatial
> bol lenivy ho zlepit, hoci by sa mi zislo ako sol...

No, reseni s mikracem je sice lepsi, ale o neco slozitejsi a clovek ho
nepostavi ze soucastek, co ma v supliku (3x canon 9-pin + par dratu).
I kdyz zalezi na tom, co ma clovek v supliku ;) Nekdo tam ma i ty
mikroprocesory.

> wek

P.K.