Jak resit bufferovani UARTU v MCU

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 23 13:29:33 CET 2006

RV wrote:
> Tak jsem hledal protokoly a vypadlo mi z toho tohle:
> http://www.hw.cz/Produkty/ART1313-Seriovy-LCD-terminal.html
> ;-)
 > ... atd.

Mno, ano, nepochybne :-)))
Ale nie o tomto som chcel. V konecnom dosledku mate pravdu, akykolvek
ad-hoc protokol je dobry, kym nezacnete spajat veci dohromady.

Vo Vasom pripade by som zacal rozmyslat nad pouzitim RS485 a protokolu
typu otazka z PC - odpoved z niekoreho z PICov. Tu RS485 mozete v prvom
kole zaignorovat a pouzit metodu spojenia Tx z jednocipov cez diody (ale
musite tam potom dat ten MAX232-idny svab... :-) )

Ako medziriesenie by sa dal pouzit hardwarovy handshake, t.j. ta
"spatna" linka by bola zapojena nie Tx/PIC-Rx/PC, ale pinXX/PIC-CTS/PC
(pochopitelne moze byt miesto CTS aj DSR, DCD ci RI). Znova vsak sa asi
nevyhnete tomu MAX232, ak teda nechcete pristupit k nejakej perverzite s
napatiami odvodenymi od Tx/RTS/DTR... :-)))

wek