Stavba DDS generatora - progres report

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 23 12:03:43 CET 2006

pokial je to interna kabelaz tak sa mozu pouzit aj reverzne SMA z
wireless kitov/kariet. SMA som pouzil koli velkosti a dobrej
dostupnosti. Ako som neskor zistil su dostupne asi len pre mna :-/
Footprint je ale totozny s SMC a LEMO takze moznosti je viacej...
Ale povedzte aky iny konetor by ste tam dali vy? Obrovske BNC? Cinch?
Pinovu listu? Svorkovnicu?
b.