Update stranky DDS generatora

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 23 11:49:45 CET 2006

Vykres panelu je v Eagle preto, ze je to plosak ako kazdy iny. Nie je
sice leptany, ale su v nom frezovane diery do zakladneho materialu.
Neviem si predstavit lepsie vyrobne podklady pre vyrobu DPS ako gerber :-)
Na to potom pride samolepka, ktorej motiv je nakresleny v grafickom
editore. Aby sa nemuseli vsetky otvory merat a prekreslovat rucne, chcel
som pouzit frezovacie mechanicke data v nejakom vhodnom formate ako
sablonu pre graficky editor.
Myslim ze na tom zatial nie som tak zle aby som kreslil farebne obrazky
v eagli :-)
b.