Priklady, vzorova reseni pro PWM, PID, FFT atd ?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Březen 23 10:18:13 CET 2006

V souvislosti s nedavnou debatou o rovni skolstvi v CR jsem si udelal maly pruzkum na stredni, kam obcas chodim "ucit", faktem je, ze studentum chybi zakladni pochopeni toho jak veci funguji, kdy a proc je dobre je pouzit ci nepouzit.

Rad bych jim udelal zakladni exkurz do regulacnich metod, zpracovani signalu atp.
Zadna velka teorie, ale praktické ukázky toho jak fo funguje.
Predstava, napr.  PWM,  pouzite pro rizeni vykonu, jeho prirovnani k regulacnimu ventilu, ukazka zakladnich algoritmu  a toho jak zmena prislusneho parametru projevi v "uhlu otevreni ventilu" .

Pro to cele by se mi hodili nejaky didakticky software, na kterem by to slo predvest, asi je vam jasne co mam na mysli.
Nechce se mi nic vytvaret, zvlaste kdyz si jsme jist, ze to uz nekdo udelal, nemate nejake linky?

Dekuji