[OT] DVB-T settopbox a pripojeni video vstupu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 23 09:33:18 CET 2006

Nevite nekdo jestli settopboxy bezne umi prepnout na video vstup ze
SCARTu? Videl jsem, ze maji bezne treba dva SCARTy a jeste cinche.
Moje predstava je takova, ze az jednou (do 5 let?) vypnou analog, tak
prebastlim svoji televizi tak, ze bude slouzit jen jako monitor a bude
se vypinat spolecne se settopboxem. Ta televize ma jen jeden SCART,
tak bych uvital, aby settopbox umel prohnat skrz video napriklad z
pocitace nebo ze satelitu nebo i z VHS videa.

Nekdo tady nedavno psal, ze ma asi tri pristroje propojene do kaskady
skrz SCARTy a ze mu TV s jednim SCARTem staci, ale to mi jaksi
nevyhovuje kvuli tomu PC. Jo a vlastne jeste kvuli jedny podstatnejsi
veci - ze to je televize Thomson (monofonni 55cm), ktera ma takovou
vlastnost, ze po prepnuti na SCART ve zvuku slabe hraje predchozi
naladeny program - a kdyz nebyl naladeny zadny, tak to ve zvuku silne
sumi.

P.K.