Predny panel - este som zabudol

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 23 00:39:10 CET 2006

Ten generator asi dospieva, lebo mu uz zmizli vsetky bublinky a predny
panel je takmer dokonaly :-)))

Postup bol
- opatrne nalepit foliu na samolepku, zacinal som z lavej strany a
priebezne pritlacal foliu handrovym tamponom
- povytlacal som bublinky ktore isli tamponom, ak bolo nieco velmi velke
tak som urobil mikrodierku skalpelom a vyfucal vzduch, dierku nie je
samozrejme vidiet
- cely panel ohrial teplovzdusnym fenom a priebezne vyhladzoval tym
tamponom. Folia zmakla a vytvorilo sa pomerne vela presne ohranicenych
(diskretnych) bublin
- hodil to do kuta, lebo som myslel ze som ten panel znicil
- po par dnoch som zbadal ze bubliny zacali samovolne miznut
- dnes tam uz nie je ziadna :-))))

b.