chemikalie na odstraneni laku ze smaltovanych dratu

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Středa Březen 22 22:31:45 CET 2006

Acylpirin pouzivame. Problem je v tom ze kdyz chlapi neco takoveho
delaji, nemaji na starosti pouze nekolik malo dratu. Vetsinou se jedna o
desitky az stovky malych dratku. Sice je od te doby prestala bolet hlava
:), ale asi to moc na zdravi neprida. Proto se ptam. Vim ze kdyz jsem
jeste byl na byvalem pracovisti, tak jsme na to meli nejakou tekutinu do
ktere se to ponorilo na par sekund a bylo to.