Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Prichy prichy@volny.cz
Středa Březen 22 19:23:30 CET 2006

>Zahodit kondik odpor.
>Pouzit slusny reset.
>
>Tak este raz a skusim to mimoriadne pomaly.
>Jednocipu je srdecne jedno, co je zdrojom resetu.....

Jasny chapu, moje chyba, ze jsem se nevyjadril lip, slo o basly...kde by
to zbytecne zvysilo
naklady (prip. slozitost)....ale to je fuk, slo mi take vlastne o to,
zda PIC
ci AVR jsou v tomto "nychytanejsi" a nepotrebuji dalsi "slozity" :-) obvod
na reset

>Ano, presne takto sa 2051 sprava pri patologicky kratkom resetovacom
>pulze; samozrejme nedokazem vylucit ine chyby.
>
>wek

Kdyz tak nad tim premyslim, tak i napada, ze to mohlo byt i spatne navrzenym
DPS, o kterych jsem do te doby, nez tu byla debada a odkazy na scripta s
tematikou
plosnych spoju. :-)

Dekuji za rady, priste budu urcite opatrnejsi....dam si bacha ;-)

Prichy