PIC Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Středa Březen 22 18:44:35 CET 2006

I kdyz mikrocipy jsou takovy muj konicek, mam taky takovy zajimavy postreh , hraji si s PIC18F2480 , vse jede jak ma ale kdyz se ho dotknu prstem zhruba nekde uprostred, kde je vlastni cip tak se nejak rozhasi ale potom uz zas jede, dovedete to nejak vysvetlit, myslim si ze asi bude taky choulostivy na ruseni, ne ? Jinym cipum, s kterymi si hraji jako Z8F, HC11, to nic nedela a myslim, ze i ATmel byl takovy choulostivy .

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz