v/v pin

Tomasek, Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Středa Březen 22 16:46:27 CET 2006

To by slo. Jenze bych to musel delat docela periodicky. To uz rovnou
muzu ten puvodni pin prepnout do vystupu a podivat se co je na lince.
Problem je ze to musim udelat periodicky.

Trochu vice to tedy rozepisu:) Jde o emulaci joysticku pro jeden
pocitac. Ten joystick ma samostatne piny Fire0 - Fire2. Fire 2 funguje
tak ze je na nem stav 1 nebo 0 pokud ma fungovat strelba nebo ne. Na
strane pocitace funguje pin FIRE 2 jako vstup. Tedy ja do nej PICem
posilam stav jestli ma strilet nebo ne. Problem je ze je tam jeste
pridavne zarizeni. A to dela  ze pocitac prepne kazde 3ms pin FIRE 2
jako vystup, podrzi linku dole. Dale se po FIRE 0 z pocitace poslou
casovaci 14us impulsy a na FIRE 1 se vycita jeden byte.

Tedy normalne FIRE 0 - 2 funguji vsechny jako vystupy ale kazde 3ms se
Fire 0 a 2 musi zmenit na vstupy pro seriovou komunikaci. Problem je
prave ten FIRE 2 ktery slouzi jako signal ACK detekce zacatku seriove
komunikace. Ucim se na tomhle s PICem... a hned jsem narazil na tenhle
problem.

Nebo nejak vyuzit toho ze kdyz zacne seriova komunikace tak jdou piny
FIRE 0 i FIRE 2 na log 0? Jenze kdyz nebudu "strilet" tak budou oba dva
taky dole. Treba to pujde periodicky osahavat, nevim jestli se ale
trefim do tech 14us.