Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Prichy prichy@volny.cz
Středa Březen 22 16:32:39 CET 2006

Zdravim.

Pane Andeli, zkousel jste to v praxi??
Jen se ptam, protoze me nektere kousky 2051-ky 4051
zlobi s reset porad, at jsem delal, co jsou delal.
(teda ted myslim s pouzitim reset obvodu kondik odpor)

Prichy

PS: zde se mi stavalo napr, ze si program jakoby skocil
doprostred.....zacal mi napr vychazet zvuk z "reproduktoru",
byla to rutinka, z ktere se ovsem procesor nikdy nevymotal)
je to mozne, a je moje uvaha spravna, ze tato anomalie
je zpusobena "spatnym" resetem???