v/v pin

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Březen 22 16:33:33 CET 2006

Treba vnucovat mu tu uroven jednim pinem pres odpor a na druhem pinu,
pripojenem primo k lince, kontrolovat, jestli se uroven nezmenila zasahem
2. zarizeni?

Neslo by bliz popsat tu komunikaci? Vypada to dost nestandardni reseni..

Ivos
----- Original Message -----
From: "Hynek Sladky" <econf@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 22, 2006 4:26 PM
Subject: Re: v/v pin

Ad nove vlakno:
Napisete novy mail. Pokud date odpovedet, tak se v mailu nese informace,
na ktery mail se odpovida...

Ad PIC:
PIC cte vzy stav na nozicce. Ale pokud jeden PIC ma na vystupu 0, druhy
1, pak mezi nimi tece nezanedbatelny proud - to je spatne udelany navrh
zapojeni. A ani neni jiste, jakou uroven ty PICy prectou. Je treba
vymyslet nejaky jiny princip komunikace...

Hynek Sladky