v/v pin

Tomasek, Ludek Alex ludek.tomasek@siemens.com
Středa Březen 22 16:22:04 CET 2006

1. Dobre, priste se polepsim

2. Verim ze existuje nejake reseni meho problemu. nejaky napad? Co dela
to zarizeni to neovlivnim. Jedine co ovlivnim je strana toho PICe.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Wednesday, March 22, 2006 4:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: v/v pin

1. musite napsat novou zpravu, ne odpoved na stavajici.

2. PIC (tedy 16rada) cte stav na pinu, ale kdyz ho mate zapojeny jako
output, tak tam nuti logicke urovne pres tristavovy budic, ten byste
musel
pretahnout do jineho stavu coz je kolize.

Danhard
*******

1. Zmenil jsem predmet... tedy v emailu se mi to tvari jako uplne nove
vlakno. Netusil jsem ze nekde jinde to dela nejaky bordel!! Jak tedy
zalozit nove vlakno?

2. Dekuji za odpoved. Problem je ze potrebuju aby na lince byl stale
stav urceny PICem. Tedy bud log 1 nebo 0. Tak dlouho jak potrebuji. Tedy
zadny klidovy stav a pin PICe bude stale jako vystup. Jenze v urcity
moment cca kazde 3 ms si to zarizeni ktere cte stav pice 1 nebo 0 se
prepne do vysilani, tedy prave po dobu tohoto vysilani schodi linku na 0
a v ten moment zarizeni ocekava ze mu poslu po jine lince nejaka data.
Nebo se to vazne da resit tim open kolektorem  jen jsem to poradne
nepochopil?

Lze nejak cist stav pinu PICe jestli je 0 nebo 1 i kdyz je pin nastaven
jako vystup?
S microprocesory zacinam tak mi mozna unikaji nektere zakladni veci