DDS - nakup u Amteku

Pavel hw@itherm.cz
Středa Březen 22 12:38:51 CET 2006

nevim jestli by to stavitelum pomohlo, ale mam doma sacek relatek NAIS
AGQ200A03, puvodne se osazovaly do desek pro 3G site od Lucentu, takze by se
snad pro VF mohly hodit, bohuzel jsou 3V ... pokud by ale nekdo mel zajem
tak jich po 10kc za kus prodam....

a vzorek take klidne poslu

Pavel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 22, 2006 11:43 AM
Subject: Re: DDS - nakup u Amteku

no 100 ich samozrejme nepotrebujes, ale ked 20 ludi potrebuje po 5
relatok tak to vyjde 100 nie? :-) Ked su po 20,- tak ich mozes zobrat 10
a stale sa dostanes na cenu jedneho Omronu od firmy s volnou cenotvorbou :-)
Pozeral som ci ich nemaju vo farnelli, nemaju. Takze ich nemozem
objednat a zmerat.
Ak mi jedno poslete tak ho rad zmeriam. Ked som pripravoval clanok tak
som o nich uvazoval. Volal som s clovekom z tej firmy ze by som chcel
kupit/poslat jednu vzorku na meranie a poslal ma do prdele. Chcel som sa
nepekne zmienit ale potom som si povedal ze je to nekompetentny chudak a
nebudem sa tym zbytocne rozculovat.
b.