OT na obcianku cez hranice

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 22 12:18:47 CET 2006

Dnes som si bol o ten pas zaziadat a na dverach mali napisane, ze na
obcianku sa da ist do Norskeho kralovstva, Lichtensteinskeho kniezatstva
a Svajciarskej konfederacie (o ake to vznesene nazvy... :-)
Nejako tam to EU nespominali, asi sa predpoklada ze to uz kazdy vie...

Inak som bol prekvapeny metodou ako to robia; netreba nic vypisovat a
nosit fotku, staci doniest obcianku a kolok a seba sameho, na mieste
vytiahnu z databazy vsetky podrobnosti (vratane inicial deti) a odfotia;
treba sa tiez podpisat - sice na papier, ale ten je polozeny na akomsi
snimaci...

No ale na pas treba cakat 30 dni (alebo zaplatit 3000Sk naviac a je to
do 48 hodin). Pamatam si, ako ma kamarat (v inej suvislosti)
presviedcal, ze stat sa predsa nemoze spravat ako podnik... :-O

wek