OT na obcianku cez hranice

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Březen 22 11:44:38 CET 2006

Je sice pravda, ze cestovani na obcanku funguje, ale kdyz ja jsem si
prebiral obcanku, tak jsem musel podepisovat takovy papirek co s ni
muzu nebo nemuzu delat a mimo jine tam bylo napsano, ze se nesmi
vyvazet za hranice statu. Tak by me dost zajimalo, jestli to nejak
zrusili (asi dost dobre nemohli, protoze to prohlaseni jsem podepsal a
tudiz by melo platit dokud mam obcanku???) nebo jestli se to narizeni
jenom ignoruje.....
Galloth