DDS - nakup u Amteku

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 22 11:43:59 CET 2006

no 100 ich samozrejme nepotrebujes, ale ked 20 ludi potrebuje po 5
relatok tak to vyjde 100 nie? :-) Ked su po 20,- tak ich mozes zobrat 10
a stale sa dostanes na cenu jedneho Omronu od firmy s volnou cenotvorbou :-)
Pozeral som ci ich nemaju vo farnelli, nemaju. Takze ich nemozem
objednat a zmerat.
Ak mi jedno poslete tak ho rad zmeriam. Ked som pripravoval clanok tak
som o nich uvazoval. Volal som s clovekom z tej firmy ze by som chcel
kupit/poslat jednu vzorku na meranie a poslal ma do prdele. Chcel som sa
nepekne zmienit ale potom som si povedal ze je to nekompetentny chudak a
nebudem sa tym zbytocne rozculovat.
b.