Re: Re: Digitální intercom (dekodér hlas <> sériová linka) ?

LuKas Hradlo@atlas.cz
Středa Březen 22 11:26:47 CET 2006

Diky moc vsem za reakce!

Mno, MP3 a VoIP je trochu tezsi kalibr nez jsem cekal. I kdyz jsem se po tom mrknul, jak pisete a nektery obvody vypadaj fakt suprove. Obecne bych rekl, ze to je slozitejsi nez jsem cekal :-) Ne, ze by to neslo realizovat, ale ty obvody jsou pro me takovy canon na wrabce :-)

Asi budu volit to reseni MCU s A/D - to se zda byt tak nejsnaze realizovatelne.

Moje puvodni predstava [ MIC + Repro => Brouk => Sériová linka ] (vše bez procesoru) je asi sci-fi :-/

Jen pro upresneni - ten prenos pres Ethernet ma byt pouze pres Ethernetovy prevodnik seriova linka - Ethernet. Proc? Protoze to zabere nejmin casu :-) Nechci se vrtat v sitovych protokolech, VoIP, apod.

LuKas

hry.atlas.cz - šachy, piškvorky, sudoku a další hry online