Digitální intercom (dekodér hlas <> sériová linka) ?

MK info@mcu.cz
Středa Březen 22 10:30:54 CET 2006

> No jo, jdu se zahrabat, mate pravdu. Unikla mi tam carka a slovni spojeni
> "kodeky pro telefonii VoIP" evokovaly minuly email. Omlouvam se.
> Prodejna CD je fakt uz jiny kalibr, tam o smyslu MP3 ani na moment
> nepochybuji. BTW: Mate v te prodejne i zpetny kanal ze stojanu do nejakeho
> info-strediska?

Nic se nedeje :))))))
Ne zpetny kanal tam neni. V zadani bylo puvodne navrhnou informacni system s
"x" zdroji signalu (mikrofou, AUX) a "y" inteligentnimi reproduktory. Mela
byt moznost prenaset signal z libovolneho "x" na libovolne "y" s moznosti
zdruzit "y" do libovolnych skupin. Ve vysledku z toho byly dva ruzne
moduly - jeden pro "x" a jeden pro "y" V tom obchode byl pouzit v podstate
pouze HW s mirne upravenym firmwerem, serverovou aplikaci bylo nutne napsat
novou. V realu to pak vypada tak, ze zakaznik zamava CDckem pod snimacem
caroveho kodu a server mu zacne poustet ukazky. Ty je mozne zrychlit,
pripadne preskocit na dalsi

Osobne jsem resil jen ty moduly a FW, na serverove aplikace byli jinsi
boreckove (ja ten Linux proste neumim) :))))))

S pozdravem
MK