Digitální intercom (dekodér hlas <> sériová linka) ?

MK info@mcu.cz
Středa Březen 22 10:03:36 CET 2006

> Mozna mi neco zasadne nedochazi, ale ISDNku staci 64kbit (8bit x 8kHz) bez
> jakekoliv komprese, nebo rekneme s nejaky logaricmickym kompanderem, ktery
> se da realizovat tabulkou (ma-li jednocip vic nez 8bit A/D). IMHO do
> zminovanych 70kbps fullduplex se vejde jeden kanal nekompreseneho hlasu i
> se signalizaci a to pri minimalni vypocetni slozitosti (8bit 1chip musi
> stacit). Na co MP3?

To je asi na mou malickost, ze :)))))

Vzdyt jsem napsal pesne to co Vy?? Jen jsem navic zminil kodeky pro
telefonii, VoIP a MP3, protoze v zadani , ktere jsem resil se jednalo o
ponekud rozsahlejsi reseni na bazi TCP/IP, kde byla snaha o minimalizaci
datoveho toku s moznosti prenosu nejen hlasu v telefonni kvalite.
Mimochodem, jako "bokovka" doslo k nasazeni tohoto systemu v opravdu velke
prodejne CDcek, kde ukazky byly prehravany ze serveru

S pozdravem
MK