oscilator rizeny gps

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Březen 22 08:23:52 CET 2006

Tak ono zalezi, jake ma kdo na stabilitu naroky. Muj oscilator zaveseny na nosnou DCF ma v noci, kdy faze signalu nejvic lita, tak 0,1 ppm. Protoze citacem s touto casovou zakladnou pouze kontroluju a nastavuju bezne netermostatovane krystalove oscilatory, tahle stabilita mi s prehledem staci. Pokud nekdo dela napr. telegrafni spojeni na mikrovlnnych pasmech (nenapada me jine rozumne vyuziti), musi mit presnost mozna o 2 rady lepsi a k tomu potrebuje nalezitou techniku. Tedy nejen GPS, ale i odpovidajici oscilator. Synchronizace na CT1 (CT2) je sice hezka vec s kratkodobou stabilitou mnohem lepši nez DCF, ale na kazdem miste vysila TV na jinem kanalu, takze je problematicky prijimac typu krabicka bez obrazovky. Musite videt, co prijimate.

Andel
  ----- Original Message -----
  From: Michal Novak
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, March 21, 2006 11:39 PM
  Subject: Re: oscilator rizeny gps

  Pověste se na DCF  77 pokud to chce mít řízený z PTB z od soudruhu z NDR. Pokud to chcete mít řízený z ČR tak doporučuji TV vysílač - ČT1 nebo ČT2 - Česká televize synchronizuje TV signál z ČSAV. Pokud to chcete ze skalistvých hor a ne kavčích hor tak použijte GPS od soudruh z USA. CDMA od O2 je synchronizovano take z GPS a neb - "CDMA hodiny do každé rodiny..."

  Michal Novák