Vseobecne: Praca pre absolventov/bakalarov v CERN

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Březen 22 08:11:41 CET 2006

Ono je asi potreba se smirit s tim, ze dnesni "ing" uz nikdy nebude
Pan Inzenyr ze zacatku minuleho stoleti, uz treba proto, ze se vsichni
mame lip a studia si muze dovolit daleko vic lidi. Na druhou stranu
zamestnavatele nejsou blbi (aspon nekteri), trendu se prizpusobili a
naucili se lidi vybirat jinak nez vyhradne podle toho zda maji nejakou
vysokou skolu.

Nizka kvalita skol me take mrzi, mozna se za tim da videt uporna snaha
nasi spolecnosti zabranit vzniku elitnich skol na vsech stupnich, ale
pokud je nekdo opravdu dobry, tak se dokaze prosadit a i to kvalitni
vzdelani si nakonec nejak sezene.

Ales Prochaska