oscilator rizeny gps

Michal Novak michal.novak@gmail.com
Úterý Březen 21 23:39:36 CET 2006

Pověste se na DCF  77 pokud to chce mít řízený z PTB z od soudruhu z NDR.
Pokud to chcete mít řízený z ČR tak doporučuji TV vysílač - ČT1 nebo ČT2 -
Česká televize synchronizuje TV signál z ČSAV. Pokud to chcete ze
skalistvých hor a ne kavčích hor tak použijte GPS od soudruh z USA. CDMA od
O2 je synchronizovano take z GPS a neb - "CDMA hodiny do každé rodiny..."

Michal Novák