Re: fyzikální hranice dosahu 10M ethernet

Michal Novak michal.novak@gmail.com
Úterý Březen 21 23:11:51 CET 2006

Problem by nastal pokud by tam bylo vice stanic - ty pokud by to bylo např
na koaxu a nebo by tam byl HUB. Pak by nastal problem s kolizemi. Pokud jsou
to pouze dvě stanice propojene do krize a pouzijete malou rychlost 10 Mb a
kvalitní tlustý kabel - tka jak píšete tak by to skutečně mělo fungovat.

  Michal Novák