Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Březen 21 22:13:51 CET 2006

Ale panove, myslim ze lepsi nez se hadat je pouzit jednoduchou logickou
uvahu. Za jak dlouho realne nabehne napeti zdroje? Za 10 ms? Za 20? V
poradku. Tak do resetu dam 0,2 vteriny. Vetsinou vubc nevadi, kdyz procesor
nabehne o neco pozdeji. Stejne musi byt osetrene vystupy tak, aby stav H po
zapnuti nicemu nevadil. A tam kde na tom opravdu zalezi, staci nejaka MCP101
(120, 130) podle typu procesoru. Je to male a levne.

Andel

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 21, 2006 9:17 PM
Subject: Re: Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

On Tue, 21 Mar 2006, Jan Waclawek wrote:

> Mno, konkretne v DS u 2051 to nie je.

Ale je - mam jeden takovy stazeny - http://simek.jcu.cz/ukazka/hwdesc.pdf
strana 2-63.

(http://www.semiconductors.philips.com/acrobat/various/80C51_FAM_ARCH_1.pdf
> str.19):

To je dobry, az na to ze ten dokument konci stranou 15.

> Power-on Reset
> An automatic reset can be obtained when V is turned on by
> connecting the RST pin to VCC through a 10uf capacitor and to VSS
> through an 8.2k resistor, providing the VCC  rise time does not
> exceed 1 millisecond and the oscillator start-up time does not
> exceed 10 milliseconds.

To je taky dobry pristup, uvest tohleto resetovaci schema s malou
poznamkou ktera rika ze se to neda pouzit. Ze ho tedy vubec uvadi.
Mozna proto aby ten procesor nevypadal blbe/draze kdyz se k nemu
pro rozumnou praci musi pripojit jeste dalsi svab.

> Ste si UPLNE ISTY ze napajaci zdroj ktory pouzijete VZDY spolni uvedenu
> podmienku?

Jisty si nejsem protoze v tom Vasem odkazu nic takoveho neni :-)