archiv schemat a servisnich manualu

MK info@mcu.cz
Úterý Březen 21 18:12:49 CET 2006

> To vypada jako pokus o konkurenci www.eserviceinfo.com .  ;-)
> Vazne pekne. Diky!

Ale vubec ne, ty soubory jsou na serveru jiz minimalne dva roky, jen jsem se
nebyl schopen donutit  je nejak zverejnit. Respektive aplikace, ktera
obhospodarovala MCUatm byla moc derava a nebyl cas neco kloudneho udelat.
Nakonec jsem nasel tohle a prozatim (asi nafurt) to bude muset stacit

> Ja toho moc nemam, mimo jednoho manualu od autoradia Sony o kterem jsem
> sem psal mam vsechno z vyse jmenovaneho zdroje, ale ten manual od Sony
> bych klidne poskytl. Jak si to prozatim predstavujete ze to mame posilat?

Zatim asi jen poslat meilem. Dokud neprovazu registrace, tak jsem nechtel
spustit upload, protoze ten by vyzadoval novou registraci a to se mi
nechce - moc by to otravovalo

S pozdravem
MK