OT: Navrharove nocne mory, Was: Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Březen 21 17:10:02 CET 2006

> Ale ved to zas myty nie su; ak ten blikac urobis na 4-vrstvovej doske,
> poctivo zasypes feritom a pekne zazvaras do pozlatenej medenej krabice,
>   nic tym urcite nepokazis... :-)))

Ako som uz napisal, ja som maximalista, ak sa ukaze, ze na ten regulator
1kW netreba pozlatenu krabicku, tonu feritov a 4 vrstvovy plosak, budem len
rad.

Koniec koncov, je to iba moj nazor na to, ako dany regulator realizovat
(hoci aj na 4 vrstvovom plosaku). Ono je to vzdy lepsie riesenie, ako potom
riesit preco to pada a nechodi tak ako ma a problem bude mozno prave v tom
zle navrhnutom plosaku, malo bizuterie okolo ci chyba v programe. Velku
cast v tom urcite budu hrat aj financie, ale myslim si, ze viac bude stat
to badanie nad tym, preco to nejde.

Andrej

Si žena? A chceš vedieť všetko?
http://www.lesk.sk