OT: win licence

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Březen 21 14:08:49 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.3.2006:

> Licenci Microsoftu jsem videl, ale jeste si musim precist jejich
> stranky. Koupil jsem CDrom a OEM do PC. CD pujde pryc, OEM zustava.
> Je to v poradku dle OEM smlouvy?

Podle meho nazoru ano. Jak jsem napsal, nezalezi na tom, s cim byla
OEM licence zakoupena, ale po instalaci a aktivaci je svazana s danym
pocitacem. Patri k tomu pocitaci, hlavne k jeho zakladni desce apod.

> Dale mam W98, ktera nejde prevest na XP. Je to v poradku?

To jako co znamena konkretne, ze W98 nejde prevest na XP?

> Existuje tady nekdo kdo se postavi za poskozene uzivatele?

Poskozene jak, cim? Jake uzivatele?

Soudy?

> Napriklad jak se stavi k nefunkcnimu SW Ceska Obchodni Inspekce? Ted
> nemam na mysli jen MS, ale obecne tuto problematiku - nechci vyvolat
> valku na tema MS,Linux, Modry krystal a podobne. (MS mi nedela
> nejvetsi vrasky, jejich SW mi funguje dobre. Otazkou je pouze
> rychlost a bezpecnost.) Michal Gregor

Ceska obchodni inspekce tu asi neni proto, aby resila takove veci,
rekl bych. Ta je spis na jine veci. Spis napis konkretni problem, pak
se da tak nejak pouvazovat, co se s tim da delat.

PS: Ale v teto konferenci to je asi tak jako tak off...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz