OT na obcianku cez hranice

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Březen 21 13:25:12 CET 2006

Neplatí pro celou EU, ale pouze pro státy v Scheengenské dohodě, mezi tyto
státy nepatří Velká Británie a Dánsko a naopak tam patří třeba Švýcarsko a
Norsko, které v EU nejsou. Ještě si nejsem jist, jestli neplatí Scheengenská
dohoda pouze na kontrolu na hranicích nebo jestli je to i na pasy. Pokud je
to jenom kontrola, tak se opravdu může cestovat na občanku. Každopádně před
cestou do VB nebo Dánska bych si tu občanku ověřil.
Cestování na občanku jsem si ověřil ve Španělsku, Rakousku, Německu a
Slovensku. A jak už tady někdo napsal, musí to být správná občanka, u nás
tuším pouze ta zelená.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death