OT Proc a jak was Re: Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 21 11:49:04 CET 2006

Odhlednu-li od toho, ze ze mne delate verejneho skudlila :-DDD

To neni primarne o setreni, ale o nevedomosti jak sam pisete. Je treba
urcite rozlisovat pokud bastlim pro radost, abych se neco naucil a nebo
to delam na kseft.
Kdybych tam vrazil MAX232 tak mi to bude fungovat, ale budu porad stejne
hloupej - takhle vim zase neco noveho. Coz je pro mne dulezitejsi nez
konecne HW reseni.

Mimochodem - ja jsem tam ten prevodnik s tranzistorem puvodne mel, ale
problem byl v tom SW od p.Bezstarosti - proste to nekomunikovalo (proc
to nevim) - kdyz jsem ten prevodnik vyhodil tak to aspon nejak reagovalo.
Nemam rad "black boxy" ac zde byl i zdrojak a k smrti nenavidim lustit
cizi programy - takze mi prislo mnohem rychlejsi si napsat vlastni SW
(coz byla opravdu otazka pocitam cca 15minut), na ktery se mohu
spolehnout. HW zalezitosti beru jako nutne zlo a jsem rad, ze se mohu
zde v HWnews zeptat. Mnohem vic mne bavi SW analyza a navrh algoritmu,
coz je i to co delam v praci.

Vcera jsem narychlo napsal i SW do PCcka a uz to celou noc jelo bez
skobrtnuti - kazdou vterinu nasypane aktualni informace o datumu, dni  v
tydnu a case - jen jako testovaci aplikace.

RadekCX