Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Úterý Březen 21 11:39:00 CET 2006

Osobně si myslím, že jedno co se použije. Jsem názoru, že v  konstrukcích s procesorem,  pokud je vstup či výstup tažen dále než 30-40 cm je vždy přes optiku. Tj. ve Vašem případě optotriak, ale i galvanické oddělení řízení z PC.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou