Re: ....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 21 08:27:26 CET 2006

Troufam si tvrdit, ze nabijet jeden clanek pomoci LM317 pujde, ale
musi se mu trochu pomoct. Potiz je v tom, ze MC33340 ma na ridicim
vystupu (noha 2+3) minimalne 0,9V (pokud se pamatuju). Takze kdyz
ukonci nabijeni, je na vystupu LM317 napeti, ktere se rovna
0,9V+1,25V=2,15. Mel bych jeste pricist 0,7V (dioda D3) a odecist 0,7V
(dioda D2). Takze by to jeden clanek nabijelo furt pryc i kdyz o neco
mensim proudem.

http://img.hw.cz/r/Rychlonabijecka-NiMH-akumulatoru-s-MC-33340/obr1.gif

Osobne si myslim, ze by mohlo stacit dat do serie s diodou D2 jeste
dalsi dve diody. A asi by se mohla vypustit dioda D3 (=nahradit
dratem).

P.K.