OT: Topeni ve sklepe

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Březen 21 08:15:27 CET 2006

Kdyz vam vede skrz sklep trubka od topeni a jestli jste z Prahy tak by
to slo takhle: stavite se u me doma, vezmete si jednodeskovy radiator
Radik 600 x 800 mm se spodnim privodem (rok pouzivany, jako novy,
prenecham za odvoz), date tam dve Cu nebo plastove trubicky se
svetlosti 10 mm a problem bude pravdepodobne vyresen. Kdyz to nebude
stacit, date radiator do srotu a zkusite to jinak :-) Ale pokud
stacilo odizolovani trubek aby to takhle hnulo s teplotou tak by
stacit mohl.

Ales Prochaska