OT: Topeni ve sklepe

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 21 07:59:17 CET 2006

Mel jsem puvodni dilnu o plose cca 13m^2, kde nebylo zadne vytapeni, 2
opravdu mizerna spaletova okna (misty chybelo i sklo) a jednodeskove
nezateplene dvere. Bylo to v prizemi a navaic zdi vecne vlhke.
Bez topeni tam sice nikdy nebylo pod nulou, ale nebyla vyjimka 1-2stC.
Mel jsem tam sice mala kaminka, ale topil jsem v nich jen malokdy. Jako
hlavni vytapeni jsem mel 2kW primotop a 1kW ventilator. Bohuzel jsem tam
netemperoval trvale, ale ty 3kW to vytopily bez problemu.

Nicmene nedoporucuji Vam jen samotnej ventilator - je to hrozne blbe
teplo - sice mate na teplomeru 20st, ale vsechno je chladne na dotek a
je Vam porad zima.

Myslim, ze ve Vasem pripade (nesrovnatelne tepelne ztraty) Vam musi
stacit 1kW primotop a kdyz si na nej date spinacky nebo jej budete nejak
inteligentne ridit tak to nebude nic strasneho. To kolik protopite je
jen otazka tep.ztrat. Na dosazeni pozadovane teploty Vam staci tak 1kW
primotop nebo olejak.

RadekCX