Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Březen 20 23:28:57 CET 2006

On Mon, 20 Mar 2006, Libor Kavan wrote:

> mam takovy mozna stupidni dotaz, ale treba s tim ma nekdo zkusenosti: do
> jednoho zarizeni potrebuju regulovat vykon topnych teles. Jednoduchy
> regulator: MCU, optotriak se spinanim v nule, triak na konci. Ted se
> rozhoduju jestli pouzit AT89C2051 nebo nejaky AVR. Ktery MCU bude odolnejsi
> vudci ruseni apod. nebo je to jedno? Tech regulatoru bude v jedne bedne asi
> 30 a na kazdem 1kW topeni.

Po jistych zkusenostech bych se 89C2051 docela bal. Pokud k ni nepripojite
poradny resetovaci obvod je to dost nepouzitelne. Takova ATmega8 mi prijde
daleko lepsi - ma v sobe reset, BOD, ma lepsi vystupy, pokud Vase aplikace
nepotrebuje presne casovani a pouzijete interni RC oscilator usetrite Xtal.
To AVRko mi prijde takove lepsi proti 89C2051..