OT: google video (was: Roboticka chuze)

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pondělí Březen 20 17:38:15 CET 2006

Puvodni zprava "Re: Roboticka chuze (was: Robot Spejbl uz umi chodit)"
od "Ondrej Luks (hw-list@list.hw.cz)" z 20. března 2006, 15:05:01,
msgid:441EB68D.1000604@centrum.cz (341 bajtu):

OL> Trosku  je  to  z  jine kategorie, ale asimo uz umi i behat, obcas
OL> vypada   trochu   smesne,   ale   je   to   imho   dost  pusobive:
OL> http://video.google.com/videoplay?docid=1210345008392050115

   Kdyz uz jste to nakousl, mel bych drobne OTcko, pokud nikdo nevite,
   nereste to, neodepisujte, at nezatezujeme konferu (no flame!)

   Co  si  to  tam  Google  zase  vymyslel  za silenou proprietarnost?
   Neprehral  mi  to  browser  (ted  je vedlejsi proc), tak jsem video
   chtel  stahnout, ale narazil jsem na potrebu nejakeho prehravace od
   Google  (coz rozhodne stahovat, instalovat nechci). Zdrojovy soubor
   videa  je  jen  maly  textak  s  URL na video (neni ale z nej jasny
   format) a popisem.

   Tak  uz  vim  :)  V  prubehu  psani me napadlo proste C&P tu URL do
   browseru,  normalne to vratilo .AVI a uz se to stahuje. Proc je ale
   pro normalni (BFU) uzivatele potreba tech opicaren s nejakym dalsim
   prehravacem apod. moc nechapu :(

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy