....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 20 17:21:31 CET 2006

Jeste dotaz, nema tu nekdo nahodou Ultramat 12 ?
http://web.telecom.cz/rc-draha/Ultramat12.htm

Docela se mi libi, je nepatrne drazzsi nez  Ultramat 10 a o dost
levnejsi nez Ultramat 25.
Zatim je to asi vitez. Kazdopadne zvazuju mozna opravdu stavbu   s IO
MC33340 a proudovy zdroj k tomu.
Nemate nekdo nejake osvedcene zapojeni/ navrh pl. spoje atd...
Nasel jsem sice mnoho odkazu, ale urcite to uz nekdo ma hotove a
vyzkousene z funkcniho odkazu na webu.
Jinak dekuji za zkusenosti, zavrhnul jsem vsechny nabijece, kde se neda
ovlivnit nabijeci proud/ nastaven na trvalou hodnotu.
 Nabijeni 800mA se mi zda pro clanky az moc, zvlast, kdyz
nikam nechvatam a je dost casu na nabijeni.