Roboticka chuze (was: Robot Spejbl uz umi chodit)

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pondělí Březen 20 16:01:38 CET 2006

Hezke.. nejhorsi na tom je, ze zelenymozky k tomu uz urco pridelavaj kvery :/
V kazdem pripade se mi zda ze to ma v celku sikovne rucicky. Treba se to
jednou i nauci delat i neco rozumneho (treba opravit silnici,nebo oblozit
stenu obkladackama :) )
M.