[MECH] Jaka je nejlepsi mechanicka koncepce velke plechové bedny ?

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pondělí Březen 20 12:40:03 CET 2006

Dovolim si vlozit muj skromny napad na homemade rekuperacni vymenik:
co takhle sehnat dve stare vyrazene "sahary" (takove ty fukary do
vyrobnich/skladovych hal) propojit je vodnim okruhem mezi to dat nejake
obehove cerpadlo ala grundfos na nejnizsi stupen (cca 20w) a pak jednu
saharu ochlazovat a druhou oteplovat pouzitym vzduchem? Vyhoda by mohla
byt ta ze ty sahary by mohli byt i pomerne daleko od sebe. Co myslite je
to blbost? Taky mam ten pocit ze by diky tomu vodnimu okruhu slo snadno
spocitat energeticky prinos. (prutok kapaliny se zmeri snadneji)
M.
ps: nekamenujte me pls :)