max delka USB pro HID - STOP

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Březen 20 11:46:18 CET 2006

> Evidentne ne. Pravda, tuhle jsem byl na nejakem skoleni a tam nejaky
> borec tusim z Ostravy pouzil slovo "pecko" a zrejme s tim myslel
> pocitac, cumel jsem na nej, pac jsem to doposud neslysel. Ale zase on
> to pouzival ve strednim rodu, tj. jako "to pecko". Ted zase to
> vypadalo snad jako "ta pecka" v zenskem rodu. Tak jsem z toho vseho
> danek. Takze proste slysim to podruhe v zivote, poprve ve strednim
> rodu, podruhe ted v zenskem rodu. Vidim, ze uz mi asi unikaji nektere
> souvislosti a nebo se nepohybuji v tech spravnych kruzich :-)
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Radsi pouzivam zensky rod, protoze pri rychle reci clovek nemusi premyslet,
jak ze se to sklonuje a sklonuje to uplne stejne jako pecku z tresne (kterou
zna od plenek :-) V pisemnem projevu se zas snazim psat case sensitive PeCka,
aby z toho to PC bylo videt :-)

Ale uz nam to sklouzava k OTecku a je teprv pondeli, takze vsem dekuji za
podnety a koncim tenhle topic.

Jakub Serych