max delka USB pro HID

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Březen 20 11:35:08 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 20.3.2006:

> Myslel jsem, ze pocitacovy expert tento pojem zna ;-)

Evidentne ne. Pravda, tuhle jsem byl na nejakem skoleni a tam nejaky
borec tusim z Ostravy pouzil slovo "pecko" a zrejme s tim myslel
pocitac, cumel jsem na nej, pac jsem to doposud neslysel. Ale zase on
to pouzival ve strednim rodu, tj. jako "to pecko". Ted zase to
vypadalo snad jako "ta pecka" v zenskem rodu. Tak jsem z toho vseho
danek. Takze proste slysim to podruhe v zivote, poprve ve strednim
rodu, podruhe ted v zenskem rodu. Vidim, ze uz mi asi unikaji nektere
souvislosti a nebo se nepohybuji v tech spravnych kruzich :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz