Re: ....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Březen 20 10:20:25 CET 2006

JR> Take mam tuto nabikjecku a jsem spokojen. Nevim, jak jste to myslel, ze jde
JR> nabijet pouze jednu dvojici. Ja mam vyzkouseno, ze jde nabijet dokonce puze
JR> jeden clanek. Kdyz chci zapojit jeden clanek, dam misto toho druhyho hrebik,
JR> jinak to nedosahne na kontakty. Tri clanky jsem ale nezkousel. Mozna to taky
JR> jde...

Protoze nabiji ty dvojice postupne, tak nabijeni 3 clanku je totozny
problem jako nabijeni jednoho. Funguje.

JR> V nabijecce je nejakej jednocip od Ziloga.

Streva jsou temer totozna s MW4798, ma navic
  - 2x nabijeni 9V aku, pouze pres odpor
  - je osazeny bzucak na akusticke upozorneni
  - moznost nabijeni vetsich clanku nez AA

Schema jsem nekomu zde posilal cca pred rokem, fakt si to nepamatuju.
Mimochodem i ta 4798 ma na plosnaku moznost bzucaku, akorat neni
osazeny.

Tomas