RE: ....jakou nabíječku na NiCD/NiMH ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Březen 19 21:37:37 CET 2006

Furt ne, ale po ochrannou dobu, ktera se tam da nastavit ano. Ja to delam
tak, ze dam 10mV a kdyz clanek evidentne predcasne vypne, zvysim na 15mV. U
clanku u kterych nevim, jak se zachovaji (ruzne stare baterky) nastavim
poprve ochrannou dobu na cca 1,5 nasobek teoreticke doby nabijeni. Pokud to
vypne na zaklade prekroceni casu, zapnu nabijeni jeste jednou a to uz se tam
musi vejit. Pokud to predcasne vypne na zaklade delty, zvysim ji a nabijim
znova.
Holt pokud chce clovek vzkrisit nejakou starou baterku, tak jako tak se ji
musi alespon trochu venovat a nelze ocekavat, ze vse pujde uplne automaticky.

Jakub Serych