Re: [MECH] Jaka je nejlepsi mechanicka koncepce velke plechové bedny ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Březen 18 20:12:44 CET 2006

-V nabytku mam bezne zapnut trebas 200W motor - mam drtic odpadku v
kuchyni a ten ma  myslim 350W - a celkem bezne ho zapinam
-Co je podle vas elektropristroj vyssiho prikonu kdyz nasledne pisete o
PC s prikonem bezne do 100W. Napriklad ja mam v kuchyni rychlovarnou
konvici ktera kovova neni a prikon ma myslim asi 1,5kW
-Drevo zemnit netreba, bo je pozadovano za nevodic, nebo snad dokonce za
izolant...
-jste si jist ze kov nehori?

:-)

Tony OK1HMA