[OT]: Placeni dobirky na Slovensku

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Sobota Březen 18 17:24:18 CET 2006

ak si dobre pamatam, uctovali mi len cenu dobierky, v ktorej bola zaratana
cena tovaru + cena postovneho a balneho. preratali to trochu nevyhodnejsim
kurzom ako mala prave NBS (nar. banka slov.) a ja som zaplatil len ten
ekvivalent.
jednoducho vsetci dodavatelia, od ktorych som zasielky preberal, si uz na
fakture nechali zaplatit 300 ceskych a urcite na poste neprerobili.
toto riesenie Vam nevyhovuje?

OK

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 18, 2006 4:42 PM
Subject: Re: [OT]: Placeni dobirky na Slovensku

>spoplatnovanie dobierky na Slovensko sa prepocitava podla hmotnosti.
>cca za 20 kg balik je to priblizne 500 Sk. rozdiel je, ci to posielate ako
>obycajny balik, EMS obchodny balik a i. za dobierku do 1kg som platil cca
>350 Sk.

Kolik chce ceska posta za balik na Slovensko najdu na webu v ceniku. Ale v
tom neni zapoctena cena mezinarodni postovni poukazky, kterou se posilaji
penize ve smeru SR->CR. Tuhle castku zaplati prijemce na Slovensku (jeste k
cene dobirky) a tu bych chtel zjistit. Bude nejspis stejna, jako poplatek
za mezinarodni postovni poukazku poslanou samostatne, bez baliku.

J. Hanzal