OT: pre zaujimavost - SPS

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 18 14:13:19 CET 2006

18.3.2006, 14:06:48

Jestli dobre pocitam 350MJ = cca 100kWh. To je tak na uvareni kafe pro
mistni personal, a to se mozna ani na vsechny nedostane.
Tak mne napada jaka je ucinost celeho procesu, kolik energie
spotrebujete abyste na vystupu dostali tech 350MJ. Spotrebu vaseho PC
muzete zanedbat. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz