vrtani do hliniku (domacky)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 18 11:56:53 CET 2006

Po pravde receno se da pouzit vsechno co tece :-) Petrolej je pro
mosaz i bronz pouzitelny, v prumyslu se pouzivaji rezne emulze s malym
obsahem oleje. Ale za normalnich okolnosti se mosaz i bronz daji
obrabet na sucho, tady nejake mazani neudela s povrchem skoro nic,
dulezite je mit spravne nabrouseny nuz ci vrtak. Ten prehled je v
kazde prirucce obrabeni a v mirne zkreslene podobe bude urcite i na
internetu u dodavatelu reznych kapalin.

Ales Prochaska